Hej och tack för att ni ville komma!

Tänkte ge mig in i den där heta bloggstriden igen. En strid i skitig gyttja som enligt tidigare slag antagligen kommer att förloras inom tjugo inlägg på grund av brist på arsenal; i det här fallet saker att slänga käft på. Det roliga är dock att jag redan har bloggat två gånger förut, vilket i enkelhet betyder att jag förmodligen inte har det mest välfyllda förråd med arga tankar och påhitt som behöver ventileras. Beklagligt, tänker du och småler lite. Som om en fin och hyvens kille som jag skulle kunna ha något som behöver vädras. Något som givetvis är sant, men vad gör man inte för att skapa rabalder.

Den här gången ska jag i alla fall försöka att angripa ur en oprövad, lite lurigare, vinkel. För närvarande bygger vinkeln på gammaldags tjurighet och andra smakfulla värderingar. Såsom misgyni och andra lustigheter. Jag kan dock inte lova någonting, då det finns starka föraningar om att sirapen tar slut redan efter första bloggpannkakan. Man kan ju inte äta pannkakor utan en skopa hydrolyserat socker!

Hejpåhre!


Pelle blir nog aldrig någon akademiker, svor pappa bittert för sig själv.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas den håller i sig!

2008-08-15 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0