Någonting som öppen handflata inte råder bot på

Som uppföljande notis tänkte jag ikväll visa hur bilder kan manifestera en människas allra djupaste känslor. Här i samband med Mysteriumet med den Ocentrerade Headerbannern*.

Snart i en barnbok nära dig.



Kerstin är tvåbarnsmor och jobbar på försäkringskassan. På fritiden gillar
 hon att vandra i fjällen och att tala i telefon. Ibland äter hon på restaurang,
och ser hon en riktigt fin klänning så köper hon den. Kerstin hatar att köra bil



*
Den bild i toppen av bloggen som så informativt
 berättar om allt som betyder något här i livet




Kommentarer
Postat av: Simon

Varför hatar Kerstin att köra bil? :(

2008-08-13 @ 10:05:08
Postat av: David

Spännande läsning och jag ser med spänd förväntan fram emot kommande inlägg. Vad kommer skiten att handla om? Bara att vänta och se.

2008-08-13 @ 19:16:06
Postat av: Tantfarbrorn

För att Kerstin hatar staten, Simon! För att Kerstin hatar staten.



Jo du, David. Jag kommer att skriva sådant som jag själv vill läsa, och det betyder att det kan bli lite vad som helst. Fast mest skräp, antagligen.



2008-08-13 @ 21:56:08
URL: http://tantfarbror.blogg.se/
Postat av: m

fin

2008-08-14 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0