Vardagsdramatik

Idag upptäckte jag att det kan vara bra att hålla koll på livsmedel som man sätter in i ugnen. Om livsmedlet som i det här fallet befann sig i ugnen tjugo minuter utöver rekommenderad tillagningstid, så kan det hända att det smakar lite lustigt när man väl slänger i sig den dystra oformligheten. Därtill tillkommer ju också faktumet att ugnen stod på 275°C när jag nu i efterhand har fått det förklarat för mig att den adekvata temperaturen för ICA-pizzor ligger ett kvarts varv ifrån just 275°C. Som tur är räddade jag trots allt situationen med lite väl tilltagen och iskall o'boy kombinerat med en sked flytande solsken, i folkmun också känt som Pussycat Dolls på TV3.

Som den experimentelle bloggaren jag är så tänkte jag försöka mig på att posta ett youtube-klipp, kanske mest på grund av klippet i fråga är så jävla löjligt. Om jag känner mig riktigt ungdomlig och förlorad någon gång så kanske jag rent av postar en liten musikvideo. Håll till godo!



Kommentarer
Postat av: David

Att dra ut på skämt till det oändliga är alltid lika roligt. Resterande innehåll i inlägget är.. tråkigt. Det jämnade med andra ord ut sig till plus minus noll.

2008-08-15 @ 01:18:38
Postat av: Tantfarbror

Jag skriver inte för att underhålla dig i synnerhet, David, men tack för den högst konstruktiva kritiken!

2008-08-15 @ 14:39:50
URL: http://tantfarbror.blogg.se/
Postat av: David

Varför skriver du då?

2008-08-15 @ 15:31:10
Postat av: Tantfarbror

För att få kompisar, såklart!

2008-08-15 @ 15:50:32
URL: http://tantfarbror.blogg.se/
Postat av: David

Då hoppas jag på det bästa för att du ska lyckas med det. :)

2008-08-15 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0